بازاريابي پيامك صوتي

بهينه سازي و ترفندهاي آن

بازاريابي پيامك صوتي

بازاريابي پيامك صوتي

پيامك صوتي سيستمي است كه به شما اين اجازه را ميدهد كه پيامي ضبط شده را به انبوهي از مردم بفرستيد. وقتي كه شما توانسته ايد به پنل پيامك صوتي متصل شويد ميتوانيد به شماره انبوهي از مردم دسترس پيداكنيد. و حالا به قسمتي از مزيت ها و سود هاي پيام صوتي اشاره ميكنيم.

شما ميتوانيد به پيامك صوتي را به گروه هاي زير بفرستيد مانند:

  • كارخانه ها
  • گروه مدرسه اي
  • اطلاع رساني جمعي

قابليت هاي پيشرفته مانند

  • شناسايي پيام فرستاده شده
  • پيامك صوتي شخصي شده
  • فرستادن منوي صوتي
  • سيستم پاسخ گويي خودكار
  • تحويل سريع كالا
  • پيامك صوتي بلند

برقراري ارتباط

  • فرستادن پيامك صوتي به رئساي كارخانه ها
  • فرستادن پيام به مشتريان درجه بالاي خود
  • فرستادن پيامك صوتي درون شركتي به كارمندان شركت خودتان
  • فرستادن پيامك به شماره هاي مسدود شده

تاريخ فرستادن پيامك صوتي

  • قابل رويت بودن پيامك هاي صوتي فرستاده شده
  • قابل رويت بودن پيامك صوتي جديد
  • ديدن تعداد پيامك صوتي گوش داده شده
  • قابل رويت بودن وضعيت پيامك هاي صوتي فرستاده شده

چرا سيستم  پيامك رسان صوتي ؟

پيامك صوتي يكي از بهترين گزينه ها براي ايجاد تبليغات جمعي در نسل جديد است.

  • سيستم پيامك صوتي ازرش سرمايه گذاري را دارد به اين دليل كه ميتواند نتيجه بهتري نسبت به روش هاي سنتي داشته باشد.
  • پيامك صوتي ميتواند به عنوان خدمات پس از فروش و فروش مستقيم كالا استفاده شود.
  • شما ميتوانيد با استفاده از سيستم پيامك صوتي به چندين زبان آن را نتظيم كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.