اصول طراحي سايت فروشگاهي

بهينه سازي و ترفندهاي آن

اصول طراحي سايت فروشگاهي

اصول طراحي سايت فروشگاهي

امروز در ايران بسياري از افراد حتي قبل از رفتن به مغازه حتما سري به يكي از سايت هاي فروشگاهي آنلاين زده و يك برآورد قيمت كرده تا با فكري بازتر بتوانند خريد خود را انجام دهند. 
بنابراين شركت ليو سايت ساز با داشتن تجربه اي فراوان در طراحي, تجزيه و تحليل و حتي نگهداري و بروز رساني اين دسته از وب سايت ها دلايل اصلي داشتن يك وب سايت فروشگاهي را به عوامل زير دسته بندي مينمايد كه عبارتند از:

1. بهترين قيمت

بسياري از فروشگاه هاي آنلاين قيمت كالا هاي خود را بسيار كمتر و ارزانتر از فروشگاه هاي كوچك و مغازه ها ميدهند. اين امر ميتواند چندين دليل داشته باشد. يكي از اين دليل ها اين است كه كاربران از اينترنت براي پيدا نمودن كالاهاي ارزانتر استفاده ميكنند و بسياري از صاحبان چنين فروشگاه هاي آنلايني اين مطلب را به خوبي ميدانند.
دليل ديگر آن اين است كه افراد آنلاين بسياري از فروشگاه هاي آنلايني را ميتوانند در مدت زمان كمي گشت و گذار نمايند تا بهترين قيمت را پيدا نمايند كه اين مورد ميتواند در وقت آنها صرفه جويي نمايد. از سوي ديگر خريد و فروش به صورت آنلاين شامل مسائل مالياتي نميشود و اين ميتواند مزيد بر علت گردد.

2. تنوع محصولات

بسياري از فروشگاه هاي حقيقي در ارائه متنوع محصولات مشكل دارند. فروشگاه هاي آنلاين به شما اجازه ميدهند كه بسياري از محصولات را در وب سايت پيدا نماييد كه در فروشگاه هاي حقيقي وجود ندارند.
شركت طراحي ليو سايت سازدر نظر دارد كه موارد بسيار زيادي را در فروشگاه اينترنتي شما قرار دهد تا بتوانيد با حداقل دانش تكنيكي و فني بتوانيد روزانه فروشگاه خود را مديريت نماييد. برخي از اين امكانات عبارتند از:

  •  طراحي محصولات به صورت دسته بندي شده و گروهي
  •  اضافه نمودن قابليتهاي جستجو با بهترين كيفيت و سريع ترين الگوريتم هاي جستجو
  • بهينه سازي وب سايت در موتورهاي جستجو در جهت جذب مشتريان زياد و بالا رفتن سود مالي وب سايت
  • طراحي ويرايش گروه بنديها در پنل مديريت دارنده فروشگاه اينترنتي
  •  طراحي بخش ثبت نام و فراموشي رمز عبور و ورود كاربران به پنل مديريتي خود در جهت رويت فعاليت هاي خود در وب سايت
  •  طراحي بخش سوالات متداول براي مشتريان
  •  طراحي كامل پنل مديريتي صاحب فروشگاه اينترنتي براي مديريت لحظه به لحظه فروشگاه
  • طراحي چند زبانه بودن وب سايت
  •  افزودن پنل اس ام اس و درگاه بانكي در جهت سهولت پرداخت از طريق كارت هاي بانكي عضو شتاب

سوالات متداول

و صدها قابليت و سرويس كه بنا به درخواست شما و مشاوران ماهر شركت طراحي وب ليوسايت ساز ميتوانيم در اختيار شما مشتري ارجمند قرار دهيم.
بنابراين چنانچه هم اكنون تصميم داريد تا تجربه سفارش آنلاين فروشگاه اينترنتي خود را داشته باشيد و بدون هزينه اضافي مانند گرفتن مكان فيزيكي يا دادن قبض هاي آب و برق و گاز و تلفن فروشگاه آنلاين و اينترنتي خود را طراحي و راه اندازي نماييد ميتوانيد بر روي همين لينك كليك نماييد.

براي دسترسي به مقالات بيشتر مي توانيدبه بخش مقالات ليو سايت ساز مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.