توسعه تجارت با تبليغات پيامك صوتي انبوه

توسعه تجارت با تبليغات پيامك صوتي انبوه

در عصر مدرن همه ما دوست داريم تا تجارتمان بزرگ تر و معروف تر شود. راه هاي متفاوتي براي رسيدن به اين هدف وجود دارد اما آسان ترين و امن ترين روش براي توسعه تجارت استفاده از روش پيامك صوتي انبوه مي باشد. اجازه بدهيد تا بيان كنيم كه چگونه بايد اين كار را انجام داد. براي نيل به اين هدف لازمم  است تا شما به يك پايگاه داده بزرگ از شماره هاي مردم دسترسي داشته باشيد.

سرويس هاي بازاريابي پيامك صوتي

اگر چه در روز هاي مدرن ما از پيامك براي ارسال پيام هاي سريع استفاده ميكنيم و در اين كار از تكنيك هاي پيشرفته اينترنتي بهره ميبريم. زمان آن رسيده است كه وقت و هزينه قابل توجه ي را براي تبليغات تجارت خود صرف كنيد. هر تجارتي براي خود يك چشم انداز مشخص جهت استفاده از اين سرويس دارد.

كاربرد پيامك صوتي انبوه در تجارت

خريد اين نوع از پايگاه هاي داده ها ميتواند به شما كمك كند. اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه خريد اين پايگاه داده ها ممكن است نياز شما را به دستيابي به گروه هاي مورد نظر بر آورده نكند. بنابراين بهتر است تا شما تجميعي از مخاطبين مورد نظر خود را داشته باشيد.

استفاده از تكنيك هاي مدرن ارسال پيامك

براي ارسال پيامك صوتي انبوه نياز است تا شما روي بخش مديريتي پنل پيامك صوتي خود كنترل كافي را داشته باشيد تا بتوانيد اهداف تجاري خود را پياده  سازي كنيد.

پيشنهاد هاي استثنايي در زمان كوتاه

آيا شما بياز داريد كه ابزار مخصوصي براي محاسبه ي هزينه پنل به صورت ماهيانه و يا هفتگي داشته باشيد؟ از سوي ديگر شما نياز داريد تا به اهداف تجاري خود دست بيابيد شما ميتوانيد از پيامك انبوه براي ارائه پيشنهاد به مشتركين خود بهره ببريد.

ارتقاء تجارت آنلاين با پيامك انبوه

چه تعداد از مشتريان بالقوه براي شما وجود دارد و چه تعداد در گروه مشتريان مورد نظر شما هستند؟ با استفاده از پيامك انبوه شما ميتوانيد حجم عظيمي از مكاتبين را براي ارتقاء  تجارت خود در دست داشته باشيد.

چشم انداز هاي بالاي خود را دنبال كنيد

بر طبق تحقيقات اتحاديه ملي فروش، پيام صوتي انبوه به شما كمك ميكند تا به صورت حرفه اي اهداف تجاري خود را رباتيزه كنيد.

ساخت رابطه قوي با مشتري

با ارسال پيامك انبوه و دريافت باز خورد از مشتريان خود ميتوانيد نياز هاي آنها را شناسليي كرده و خدمات خود را بر اساس آن نياز ها ارائه كنيد.

ايجاد فرا خوان براي هزينه هاي جديد

با استفاده از پيامك صوتي انبوه شما ميتوانيد به مشتريان خود آموزش دهيد و فرصت استفاده از ايتم ها و امكانات بخش مديريتي را فراهم سازيد.

بازديد كنندگان را جذب وبسايت تجاري خود كنيد

اين كار باعث توسعه ترافيك به سمت سايت شما شده و در نتيجه رتبه شما را در موتور هاي جستجوگر ياهو و گوگل افزايش ميدهد. براي اين كار شما نياز داريد تا در وبسايت خود چيز هايي را قرار دهيد تا مشتريان شما نمونه هاي را در هيچ سايت ديگري نديده باشند.

چرا مردم بازار يابي پيامكي را دوست دارند؟

نگران گروهي از مردم كه مخاطب اصلي پيامك هاي شما نيستند نباشيد.زيرا اين پيام ها در واقع در دراز مدت ميتوانند اثر تجاري خود را بر روي اطراف مختلف بگذارند. مردم بيشتر دوست دارند تا با ابزار هايي مانند بازار يابي ايميل، شبكه هاي اجتماعي انلاين و ديگر برنامه ها پيام هميي را دريافت كنند. توصيه ما در اين موارد اين است كه شما بتوانيد كانال هايي را براي ارسال پيام هاي خود ايجاد كنيد. اما اگر شما از يك نرم افزار براي اين كار استفاده كنيد آنگاه ممكن است فقط  3.38 درصد از كاربران شما مايل باشند از طريق اين كانال ارتباطي پيام هاي شما را دريافت كنند.

روش هاي ديگر بازاريابي

هشدار ايميل

روش هاي منسوخ شده اي مانند ارسال انبوه ايميل به كاربران را كه نتيجه اي جز اسپم شدن آنها توسط ايميل سرور و يا خود كاربر ندارد كنار گذاشته و سعي كنيد ايميل هاي خود را هرچه ساده تر ايجاد كنيد و براي مشتريان خود بفرستيد.

تشكيل كمپين تبليغات پيامكي

به وسيله كمپين شما ميتوانيد ارسال هاي تبليغاتي و تجاري خود را به صورت هدفمند تري در آورده و با يك روش كاملا چراغ خاموش و پنهاني ايده هاي  خدماتي و فروش كالا هاي خود را اجرايي كنيد.

نظرات

براي اين كه بتوانيد ميزان بازخورد پيام هاي ارسال شده به مشتريان را دريابيد بهتر است تا بخشي را به عنوان نظرات قرار داده و از اطلاعات آنها براي بدست آوردن ميزان موفقيت پيام ها استفاده كنيد.

محتوا هاي موثر در پيام

  • عكس ها

تصاوير ميتوانند كمك كنند تا شما بتوانيد خود را  هرچه بيشتر با مشتريان سازگار كنيد. وقتي كه يك مشتري چيزاي را از شما ميخرد سعي كنيد تا با ارسال عكس هايي از محصولات مشابه آنها را ترغيب كنيد تا ديگر محصولات شما را نيز بخرند. شما با ارسال عكس ميتوانيد دروازه هاي جديدي براي فروش محصولات بيشتر بازكنيد.

  • نو آوري

ايجاد نو آوري  يكي از مهم ترين روش هايي است كه مي توانيد مخاطب را جذب كنيد. به طور مثال ميتوانيد بعد از خريد توسط مشتري يك پيام مبني بر قدرداني از خريد وي براي او ارسال كنيد و او را دعوت كنيد تا در ارتباطات بعدي از ديگر محصولات شما بازديد كنند.

اهميت هدف گذاري مشتريان به وسيله سرويس هاي پيامك انبوه

  • پيامك صوتي خود را به انبوهي از مشتريانتان بفرستيد
  • سعي كنيد كارنامه اي براي خودتان توليد كنيد
  • افزايش موثر در فروش شركت
  • ارسال اطلاعات مربوط به محصولات به روش نوشتاري بسيار ارزشمند است
  • باعث افزايش معاملات ميشود
  • بهبود در معرض ديد گرفتن برند هاي موفق

هيچ موردي براي جلوگيري از رسال پيامك انبوه در مورد تجارت هاي مختلف وجود ندارد بازاريابي پيامكي به بهترين شكل ميتواند محصولات شما را در بين تعداد زيادي از مردم ارتقاء دهد. تامين كنندگان سرويس هاي پيامكي قدرت فراواني در مديريت بازار از طريق ارسال اين پيام ها به شماره هاي موبايل دارند.

براي دسترسي به مقالات بيشتر ميتوانيد به بخش مقالات ليو پيامك مراجعه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.