تغيير جهان اقتصاد در برابر سيستم پيامكي صوتي

تغيير جهان اقتصاد در برابر سيستم پيامكي صوتي

به طور كلي استفاد از سيستم پيامك صوتي جمعي هر روزه در حال افزايش است از اين نظر كه استفاده كنندگان تلفن هاي همراه هر روزه در حال افزايش  هستند و فرستادن پيامك صوتي راهي ازران و سريع باري برقراري ارتباط با يكديگر است به همين دليل است كه بيشتر شركت ها مانند سيستم هاي بانكيي اداري شهرداري شركت هاي مخابراتي و حتي بيمارستان ها نيز از اين سيستم به صورت انبوه استفاه ميكنند.اگر ما آينده را در نطر بگيريم متوجه ميشويم كه استفاده از اين سيستم پيامك هروزه در حال افزايش است و داشتن اين سيستم به تمامي كسب و كار ها كمك بزرگي ميكند تا بتوانند در دنياي اقتصاد جايگاهي براي خودشان خريداري كنند. سيستم پيامك صوتي ابزاري كاملا كارا براي جذب مشتري است مزيت اصلي استفاده از اين سيستم در اقتصاد قابليت انتقال اطلاعات در كمترين زمان ممكن با بيشترين گستره دامنه اي است.

قابل بيان است كه گستره استفاده از سيستم پيامك صوتي درحال افزايش است، و دليل اصلي آن ارزان و قابل دسترس بودن اين سيستم پيغام رساني است. از اين رو كه يكي از راه هاي آسان اطلاع رساني مه مشتريان خود است. اگر به بازار تبليغات مجازي دقت كنيد بيشتر بازدهي آن از سيستم هاي پيامك صوتي تشكيل شده و همين مسئله اين موضوع را نشان ميدهد كه در آينده نه چندان دور اين سيستم به يكي از كليدي ترن و پر اهميت ترين وسيله براي تبليغات انبوه ميشود.

طبق تحقيقات جامعي كه بر روي سيستم پيامك صوتي و اثرات آن در جذب مشتري و زواياي اقتصادي آن انجام شده نشان ميدهد كه در چند سال آينده بيشتر تبليغات فيزيكي جاي خود را به سيستم هاي مجازي مانند پيامك صوتي و يا پست الكترونيكي ميدهند. تحقيقات نشانداده كه ممكن است تا ده سال آينده قيمت كلي شركت هاي پيامك صوتي به بيش از پنجاه ميليارد دولار  برسد. دليل اصلي رشد سريع اين سيستم در بازار هاي جهاني پيشرفت و تكامل گوشي هاي هوشمند همراه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.