۲۷ نكته ي جنجالي سئو براي كسب و كارهاي كوچك

۲۷ نكته ي  جنجالي سئو براي كسب و كارهاي كوچك

 ۱-نداشتن سئو به معناي نداشتن بازديد از موتورهاي جستجو است.اگر اين كار را انجام ندهيد موتورهاي جستجو نميتوانند شما را دسته بندي كنند و براي  كلمات مرتبط با تجارتتان رنك دهي كنند

۲-سئوي داخل سايت و خارج سايت مورد نياز است.براي رسيدن به نتايج مورد نياز هر دوي اينها مورد نياز است.

۳-رقبايتان را بشناسيد .ببينيد چه سايتهايي براي كلمات مورد نظر شما لينك اول در صفحه ي اول را دارند.و ببينيد براي رسيدن به اين رتبه چه كاري را درون سايت و خارج از سايت انجام داده اند.

۴-هيچ سايتي شبيه يكي نيست.اگر يك استراتژي سئو براي كسي جواب داد،لزوماً دليل نميشود كه شما هم از آن نتيجه گيريد.چون عوامل زيادي در اين ميان دخيل هستند.

۵-سئو نبايد لزوما ً خيلي گران باشد.اگر زمان صرف كنيد ، مطلب مناسب بسازيد و روابط آنلاين ايجاد كنيد ؛ ميتوانيد با بودجه ي محدود نتايج خوبي بگيريد

۶-نتايج سئو فوري نيستند.نتايج سئويي كه امروز انجام ميشود شايد خيلي زود نمايان نشود و هفته ها  و حتي ماه ها طول بكشد تا موتور جستجو به آن اعتبار لازم را بدهد.

۷-هر چقدر سايت شما جديدتر است نياز به صبر بيشتري داريد.ايجاد اعتبار و اعتماد نياز به زمان دارد و تا زماني كه هر دو را ايجاد نكرده ايد نبايد انتظار داشته بايد كه  سايتهاي قديمي و ريشه دار را پشت سر بگذاريد.

۸-هرگز تصور نكنيد كه كار تمام شده.اگر ميخواهيد رنك بالاتري به دست بياوريد ، بازديد بيشتري داشته باشيد و بيشتر بفروشيد بايد هميشه در حال بهتر كردن و ارتقاي سايت باشيد

۹-خودتان را به الگوريتم هاي آپديت به روز نگه داريد.براي رسيدن و باقي ماندن در رنكينگ خودتان را با استراتژي هاي سئو كه در طول زمان تكامل ميابد ، تطبيق دهيد.

۱۰-نيازي به ثبت سايت در موتورهاي جستجو نداريد.آنها به حدي رشد كرده اند كه وقتي سايتي جديد ، يا صفحه اي در سايت ايجاد ميشود نيازي نيست تا مستقيم به آنها خبر دهيم.

موتورهاي جستجو

۱۱- توصيه ها را مستقيم از گوگل بگيريد براي اين كار به بخش Webmaster Guidelines و  Webmaster Help Videos  مراجعه كنيد.

۱۲-خودتان را در معرض جريمه ي گوكل قرار ندهيد.از آنجايي كه آنها سهمي عظيمي از بازار جستجو را در اختيار دارند ، جريمه ي از سمت آنها ميتواند باعث نتايج عظيم و معمولاً باند مدت در از دست دادن بازديدكنندگان سايت شود.

۱۳-Google Webmaster Tools  را تنظيم و شروع به استفاده از آن كنيد.براي مثال اينكه بدانيد سايت شما براي چه كلماتي رنكينگ دارد يا چه سايتهايي به شما لينك داده اند اين ابزار ضروري است.

۱۴-Google Analytics  را تنظيم و شروع به استفاده از آن كنيد.تا بدانيد چند نفر از سايت شا بازديد ميكنند ، از چه كلماتي براي آمدن به سايت استفاده  ميكنند و چه صفحاتي را ميبينند.

۱۵-براي تجارتتان صفحه ي گوگل پلاس بسازيد.انجام اين كار باعث اعتماد گوگل ميشود و رنكينگ شما را در نتايج محلي بهبود ميبخشد

۱۶-به منابع بازديدتان تنوع ببخشيد.گوگل منبع فوق العاده اي براي داشتن بازديد است اما تكيه كردن ۱۰۰% روي آن براي ترافيك ، شما را در موقعيتي آسيب  پذير قرار ميدهيد

۱۷-علاوه بر سئو تبليغات كليكي گوگل را هم به كار ببريد.اگر توانايي مالي استفاده از هر دو را داريد ، پس هر دو را استفاده كنيد.باوجود اينكه هزينه ي هر كليك ميتواند بالا باشد اما با اين كار براي هر كلمه اي كه بخواهيد ، بازديد كننده را به سايت خود مي آوريد.

۱۸-كيفيت پايين برابر است با ريسك.مطلب كم كيفيت يا بك لينك كم كيفيت ميتواند به سادگي باعث پنالتي شدن شما شود

۱۹-مطلب را براي افراد بنويسيد؛نه موتورهاي جستجو.هيچ فايده اي ندارد ار مطلبي رتبه ي خوبي به دست مي آورد اما به افراد كمك نميكند ، براي آنها جذاب نيست و باعث خريد از شما نميشود.

افزايش بازديد سايت

۲۰- صفحاتي كه مطالب كمي را در خود جاي داده اند : پاك كنيد ، ادغام كنيد يا مطالبشان را اضافه كنيد.داشتن صفحات زياد با مطالب كم  و زمان بازديد پايين ، ميتواند باعث شود تا رتبه ي تمام كلمات كليدي سايت شما كاهش داشته باشد.

۲۱- از سايتهاي ديگر مطلب كپي نكنيد.اگر موتورهاي جستجو متوجه شود كه مطالب شما از سايتهاي ديگر كپي شده است ممكن است رنكينگ شما را براي برخي يا تمام صفحات سايت كاهش دهند.

۲۲- نشان دهيد كه شما نويسنده ي مطلب هستيد.لينك كردن اكانت گوگل پلاس به محتوا باعث يهبود رنكينگ و افزايش نرخ كليك روي لينكها ميشود

۲۳-مطمئن شويد مطلب شما به حدي خوب است كه در لينك ۱ قرار بگيرد.اگر مطلب شما از مطلبي كه در حال حاضر لينك ۱ را به خود اختصاص داده بهتر نيست ، پس سزاوار قرار گرفتن در لينك ۱ نيست

۲۴-كاري كنيد تا مخاطب با مطلب شما درگير شود.هرچقدر مطلب درگيركننده تر باشد ، افراد بيشر در سايت شما وقت صرف ميكنند و مدت زمان بالا باي هر بازديد كننده به موتور جستجو ميگويد كه سايت شما مستحق رتبه ي بالايي است.

۲۵-ويديو بسازيد.چون باعث افزايش زمان صرف شده در سايت شما ميشود و لينكهاي اشتراك دهنده ي ويديو هم به شما لينك خواهند داد

۲۶-آمار ، چارت ، نمودار و اينفوگرافيك بسازيد.احتمال به اشتراك گذاري اين مطالب بيشتر از متن خالي است.

۲۷-مطلب بيشتر برابر است با رنكينگ بالاتر ، بازديد كننده ي بيشتر و فروش بيشتر سايتهايي كه صفحات با مطالب با كيفيت زيادي دارند از سمت موتورهاي جستجو مورد تشويق قرار ميگيرند و بازديدكننده ها به آن اطمينان ميكنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.